• Trustedshops, koop veilig met kopersbescherming
  • Onafhankelijke beoordelingen
  • Gecertificeerde webwinkel
Service image
ServiceDe klantenservice is telefonisch bereikbaar van maandag t/m vrijdag tussen: 10:00 uur tot 17:00 uur.
Telefonisch gesloten
Veelgestelde vragen
Ik ben niet tevreden met mijn gekochte producten, kan ik deze retour sturen?

Producten die niet naar wens zijn kunnen geretourneerd worden indien deze voldoen aan een aantal voorwaarden. Al onze retourinformatie vind je op deze pagina.

Ik heb een defect product ontvangen, wat moet ik nu doen?

Zijn jouw bestelde artikelen defect, beschadigd of verkeerd geleverd? Dan gaan we dit zo snel mogelijk oplossen. Alle informatie over het retour sturen van defecte producten vind je hier.

Verzenden & retourneren
Mijn bestelling is verzonden maar ik heb nog niets ontvangen, hoe kan dit?

Ongeveer 96% van de post wordt de volgende dag. Het kan helaas voorkomen dat bestellingen een kleine vertraging oplopen tijdens het sorteerproces van de vervoerder. Vervoerders streven er naar om vertraagde poststukken binnen  5 werkdagen alsnog te leveren. Wanneer dit niet het geval is kun je contact opnemen met onze klantenservice.

Met welke vervoerder verstuurt Lightexpert.nl mijn bestelling?

Zowel de briefpost als de pakketten worden bezorgd door de bezorgdiensten van PostNL, Budbee en DPD.

Bestelling
Als ik vandaag een bestelling plaats, wanneer heb ik deze dan in huis?

Bestellingen* die geplaatst worden op werkdagen voor 22:00 worden dezelfde dag nog verzonden. De levering binnen Nederland vindt de volgende dag plaats. Levering naar België vindt plaats binnen 1-2 werkdagen. Bestellingen die na 22:00 zijn geplaatst worden de volgende werkdag in behandeling genomen en verzonden.

Bestellingen* die geplaatst worden in het weekend worden op maandag verstuurd met PostNL, DHL of DPD. De eerste aflevering dag is dinsdag.

*mits voorradig

Ik heb een mail gekregen dat er producten uit mijn bestelling niet op voorraad zijn, wanneer krijg ik mijn bestelling?

Wanneer je een mail hebt ontvangen met deze melding kun je verwachten dat de gehele bestelling binnen 1-3 werkdagen alsnog geleverd wordt. Wij versturen de bestelling pas wanneer deze geheel compleet is.

Kan ik mijn bestelling nog aanpassen nadat ik deze geplaatst heb?

Wanneer je direct contact opneemt met onze klantenservice kan de bestelling eventueel nog aangepast worden. Het kan zo zijn dat door ons snelle verpak- en verzendproces jouw bestelling al verstuurd is. In dit geval kunnen we helaas de bestelling niet meer aanpassen. Je kunt wanneer de bestelling geleverd is wel gebruik maken van het retourrecht.