Herfst Deals - TOT 50% KORTINGGeldig tot 13-12
Een annulering, wijziging of toevoeging aan je bestelling is doorgevoerd, zodra je hiervan een bevestiging ontvangen hebt per e-mail of telefonisch. Indien dit niet het geval is, wordt de bestelling verstuurd zoals deze oorspronkelijk geplaatst is. Eventuele retourkosten of verzendkosten voor een nieuwe bestelling komen dus voor rekening van onze klant.
Ben je niet tevreden over de bestelling die je hebt ontvangen of heb je een defect artikel ontvangen? Dan lossen wij dat natuurlijk netjes voor je op!
Er zijn 2 soorten retouren, namelijk:
Let op: alle zakelijke aankopen zijn uitgesloten van het herroepingsrecht.
Mocht je gebruik willen maken van het herroepingsrecht, dan kun je zonder opgaaf van reden de producten retour zenden zonder enige voorwaarden. Indien je gebruik maakt van je herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan de ondernemer geretourneerd worden. Voor een zo snel mogelijke verwerking van je retour vragen wij je om de retour aan te melden via het online retour formulier op onze website. Mocht je hier liever geen gebruik van maken, dan is dat voor ons geen enkel probleem.
Je hebt het recht je bestelling tot 30 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te herroepen. De herroepingstermijn verstrijkt 30 dagen na de dag van herroepen. De directe kosten voor het terugsturen van de producten zijn voor jouw rekening. Retourzendingen zijn altijd op eigen risico, ook wanneer er problemen ontstaan bij de vervoerder.
Opmerkingen:
Terugbetaling
Als de geretourneerde producten voldoen aan de bovengenoemde voorwaarden, dan zullen wij binnen 30 dagen na ontvangst het gehele aankoopbedrag, inclusief de eventuele verzendkosten van de bestelling, crediteren op je bank, creditcard of PayPal rekening. Je ontvangt via de mail een creditfactuur hiervan. De retourkosten komen voor jouw eigen rekening. Voldoet het geretourneerde product(en) niet aan onze retour voorwaarden, dan zal het aankoopbedrag niet gecrediteerd worden en zullen wij hierover contact met je opnemen.
Zijn jouw bestelde artikelen defect, beschadigd of verkeerd geleverd? Dan lossen we dit zo snel mogelijk voor je op! Meld je retour aan via onze retourenportal (klik hier) en login met je ordernummer (LIGHT)+ postcode. Geef duidelijk aan wat er aan de hand is. Probeer een foto toe te voegen waarop we duidelijk kunnen zien wat er aan de hand is.
Na de aanmelding gaan we direct aan de slag met het beoordelen van de aanvraag en word je op de hoogte gehouden.
Producten kunnen alleen retour worden gestuurd bij particuliere bestellingen. Zakelijke bestelling kunnen geen gebruik maken van het retourrecht.
Je kunt gebruik maken van de Lightexpert Retourenportal waarbij je tegen een gereduceerd tarief je bestelling met DPD terug kunt sturen. Voor klanten uit Nederland en België zijn de kosten €5,95 per retourzending. (Let op, indien je zakelijk hebt besteld kun je hier geen gebruik van maken.
Stap 1: Ga naar onze retourportal (klik hier) en login met je ordernummer (LIGHT)+ postcode.
Stap 2: Volg alle stappen totdat je een retourlabel van ons ontvangt
Stap 3: Zorg dat de retourzending goed is ingepakt en plak het ontvangen retourlabel op het pakket en lever deze in bij het gekozen DPD servicepunt.
Stap 4: Zodra we de retour zending hebben ontvangen zorgen we ervoor dat het aankoopbedrag uiterlijk binnen 30 dagen wordt teruggestort op de rekening.
LET OP: Retourzendingen zijn altijd op eigen risico, ook wanneer er problemen ontstaan bij de vervoerder of wanneer een product kapot raakt tijdens een retourzending. Het is daarom aan te raden om van te voren alle producten goed na te kijken op eventuele breuk om vervolgens de producten goed te verpakken om eventuele breuk te voorkomen tijdens de retourzending.